måndag 10 januari 2011

Julen kom och gick..

Nu har jag varit dålig på detta igen men hinner man inte med sig själv så hinner jag definitivt inte att blogga.
Men kortfattat, julen har varit trevlig och jag har varit sjuk.

Så, klart om julen =)

Hemma håller vi på att fixa ivårt kök.
Vi har målat om en vägg och sätt upp tavellister och kokböcker. I lördags så åkte jag på mio och impuls köpte köksbord och stolar, det blev tokfint.
Nu ska vi bara köpa nya köksluckor men jag är rädd att det får vänta till nästa lön.
Har ju en liten kille som fyller 3 nu snart också.

Bilder kanske kommer sen..

2 kommentarer:

Alexandra sa...

men om jag kan få lite impulsivitet av dig så kan jag dela med mig av mina lååånga beslutstagningar? Låter väl som en deal? ;)

Malinanan sa...

Ha ha.. absolutley... så gör vi ..