tisdag 16 juni 2009

Möte med prästen

Idag har vi träffat prästen som ska viga oss och även tittat lite i kyrkan som vi gifter oss i. Den var gammal men väldigt fin. Prästen var trevlig och vi gick igenom vigseln så gott det nu gick med ett skrikande bustroll som var överallt hela tiden. William gjorde sitt bästa för att hålla koll på honom.

När vi var klar där så åkte vi vidare ut till birsta så Jens kunde köpa lite shorts till den kommande Grekland resan. Själv får jag klara mig med mina gamla paltor. Jag köpte solskyddsfaktor och ett par jättegröna byxor till Dante och en matchande lika grön mössa. När jag kom hem och skulle prova byxorna på vårt lille chamtroll så upptäckte jag att larmet satt kvar, tack för den, så vi får väl åka förbi imorgon igen.
Sen blev det middag på ikea köttbullar och biff Lindström och pasta, billigt och bra blev det =)


I morgon jobbar jag sista dagen innan semestern Jiho =)
Det ska bli skönt med ett litet brake så man kan ladda om batterierna.

Nä nu ska jag natta mina barn som fortfarande är vakna och pigga..

Ps: Vi har skrivit en önskelista på allmän begäran den överlämnas till Cinna och Mamma
den är inte lång men den är kort. Bara så att ni vet så finns den där...

Inga kommentarer: