söndag 7 juni 2009

Dålig på att skriva nu..

.. Men det är ju sommar och jag har massor av annat att göra. Sitter nästan ingenting vid datorn nu förutom när jag ska försöka mig på bordsplacering då, och det går inte något vidare..

Nu är det mindre än en månad kvar tills vi gifter oss. Mindre än en månad.. Helt sjukt ju..
Fast det blir nog ingen större skillnad på att vara gift mot att vara ogift vi har ju hängt ihop i 9 år redan.. Och ja vi har två barn så någon överraskning på bröllopsnatten blir det inte.. =)
Tror ni att jag har koll på allt nu, inför den stora dagen. Hmm skulle inte tro det mitt motto får nog bli Noll koll men full kontroll.. Jag menar hur svårt kan det vara, är bara alla där och med gott humör så blir det nog bra.. Sen litar jag på toastmaster Emma hon har nog koll på läget.
Klänningen är klar iaf den sydde svärmor in till mig idag. Hon skrattade dock lite åt min beskrivning på hur man skulle kunna göra -det är väl bara att klippa bort ett par centimeter och sy lite. Tydligen var det inte så man gjorde =)
Bra blev det iaf så nu är det bara ett snöre till snörningen som saknas..
Skor har jag ett gäng, Kostym köpte vi härom dagen och ringen lika så, halsband har jag, dock inga örhängen ännu. Allt till dukningen tror jag att jag har även plastglas till sena drinkar. Möte med prällinannan är inbokat. Plockning av skogen ovanför ögonen är också inbokad. Frisör är inte bokad, det måste jag fixa denna vecka. Öl är tydligen fixat =) Gut Gut.. Vin ska vi handla på systemet borde kanske göra det snart så att vi sprider ut kostnaderna lite. För sen kommer ju maten och den är inte helt gratis.
Ni ser noll koll men full kontroll..
Det kommer bli bra det här..

Inga kommentarer: