onsdag 23 juni 2010

Listlös shopping..

Japp då har jag kommit hem efter 2 timmars planlöst vandrande inne på Coop.
Jens skickade dit mig för att jag skulle handla lite till midsommar och efter som det är jag som gnäller om jag inte får som jag vill så är det lika bra att jag sköter handlingen. Det är iof sant..

Men...

Att skicka mig på affären utan en ordentlig lista är så korkat. Om det är någon som ser mig så tror de nog att jag har rymt från sjuan.. Jag går planlöst runt och strosar bland hyllorna och tittar inte på någonting, kanske visslar jag en trudelutt efter som jag precis lärt mig det.. Sen klickar det till i huvudet och jag kommer på att det är något speciellt som jag ska ha, så jag vänder tvärt och rusar genom butiken för att hämta detta, sen återvänder jag till mitt planlösa strosande igen.. Jag springer, studsar, glider och krockar kors och tvärs i affären i X antal timmar innan jag får för mig att jag är klar. Jag går till kassan och börjar kallsvettas över hur j-a dyrt det blev trots att jag inte har fått med mig någonting vettigt.. Jag sätter mig i bilen tittar på klockan och undrar vad fan hände, hur kan jag ha varit där inne i 2 timmar gjort av med 800 kr och komma hem nästan lika tomhänt som jag var när jag kom . Och om jag nu ska kunna göra något av maten som jag faktiskt fick med mig hem så måste jag åka och kompletteringshanda i morgon igen.. jisses.. =)

Men något positivt är att jag stannade på Euro sko och köpte mig ett par nya fina blanka silverskor för 75 kr så nu kan jag slänga mina gamla silverskor som jag köpte där förra sommaren (även då för 75 kr), som jag slitit ut sulorna på =)

Over and out..

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Haha, du är för rolig Malin :D

Emma sa...

Men jag har då missat att du tagit upp bloggandet lite igen :) Superskoj! Men du.. nu när du har köpt nya silverskor.. ta och KASTA de andra ;)

Malin sa...

Jajag kastade de faktiskt igår så nu kan jag inte använda dem mer, men de nya är ju inte lika sköna..