lördag 17 juli 2010

Snar är det min tur..




Det har varit underbart väder länge nu och barnen har badat varje dag.. Själv har jag jobbat men jag är inte bitter, nej då =)
Det har ändå varit skönt att komma hem på kvällen oc
h då kunna sticka iväg och bada och sitta ute hela kvällen.. Me like.. Man måste ju njuta av sommaren trots att man inte har semester.. Men nu är det snart dags för mig att checka ut ett tag 3
veckor härlig avkopplande semester. Med stockholm, bröllop, vänner, kräftskiva och surströmmingsfest!? Ha ha ja det blir nog trevligt det också trots stanken, man måste ju testa iaf jag är ju vuxen nu.

Igår var gulligaste Sofie här och vi satt och pratade i timmar om allt och då menar jag allt vi kastade oss vilt bland ämnen mellen himmel och gjord och det var väldigt trevligt..

Jens är ute med Christoffer på svensexa jag hoppas att de får väldans trevligt..
Jag hoppas att de fokuserar på att ha roligt och skämma bort inte ut.
Jag är inget fan av pinsamheter som skall utföras på allmänplats.

Klänningar, klänningar klänningar det har blivit min nya drog.
Jag har alltid älskat att shoppa men att snöa in på ett visst plagg är något helt nytt.
Det har blivit ett par paket från bubbleroom den senaste månaden. Jag vill dock påpeka att jag inte är någon lyxbrud som köper kläder för X antal tusen kronor varje månad.. Nej här snackar vi söta klänningar under femhundringen.. Dessa tre klänningar från vila gick på under 500 kr tillsammans.. Me like..




Inga kommentarer: