måndag 19 juli 2010

Nytt och nyttigt..

Vecka 1
Minus -1,2 Hey det tar sig..

Jag kom inte i klänningen som jag nyss tyckte att jag hade. Vad hände..
-10 kg på tio veckor tror ni att jag klarar det =)
Jag är iaf motiverad så kommer jag bara igång med motionen så tror iaf jag att jag har chans att t klara det..
Klarar jag det inte så får jag väl bara ge det några veckor till då.. bara det går åt rätt håll så är jag nöjd.

Men jag lovar detta skall icke bli någon viktblogg bara någon uppdatering då och då =)
Det är ju det min blogg består av vardagsinformation.

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Oj, men va tokig du är människa ;) Mitt i sommaren och allt. Då är det faktiskt en kvinnas rätt att dricka precis så mkt vin man vill och till det krävs det förstås nånting gott :)

Malin sa...

jag vet det är ju helt galet. Men jag känner mig otroligt motiverad just nu så då är det ju bara att go with the flow. Sen var det kanske mitt mål lite väl kaxigt.. Men sikta mot stjärnorna säger man väl..
Sen har jag snappat upp något som jag läst någonstans du kan äta av allt men inte alltid.

Stoffe sa...

Jag tycker precis som Alexandra!
Självklart ska du dricka vad du vill när det är sommar. En sommar utan rosé är som en julafton utan jultomte :)

Fin blogg förresten

Malin sa...

Ha ha Ja jag lovar er att det kommer drickas vin. Så jag är ingen points slav.
Igår blev det ett antal glas då vi var ute med Emma på möhippan.
Den här sommaren i över huvudtaget har bjudit på en hel del vin..

Tack så mycket =)