måndag 16 augusti 2010

Slut på semester

Jaha det blev inga inlägg under semestern, jag hade annat för mig. Men jag har haft 3 ljuvliga veckor av semester.
Vi har hunnit med en resa till Stockholm med barnen dvs heldag på grönan även en halvdag på naturhistoriska museet och lite lite shopping.
Efter det var det bröllop för hela slanten. Då underbara Emma L gick och gifte sig med nästan lika underbara Christoffer Ö. Det var planering och en hel del matlagning från min sida..
Sen har vi mest bara glidit runt och haft det jävligt bra.. umgåtts med världens bästa vänner..
Hängt med Min bästa Emma C som ska få bäbis till vintern vilket jag fortfarande har svårt att fatta.. Det är så Ootroligt spännande och kul och fantastiskt och jag ûber hoppas att de har fått huset sålt och flyttat till sundsvall när det är dags för bäbisen att se världens ljus =)
Det har blivit en hel del grilla och en del vin hur underbart som helst..

Mitt viktmål om 10 kg på 10 veckor känns lite tungt just nu.. Men jag har inte gått upp i vikt under min semester dock har jag inte tränat som jag ska och minskningen har varit marginell -1,2 på dessa tre veckor.. men bättre ner än upp.. så vecka ett -1,2 + v2.v3,v4 -1,2 =2,4 ner och mitt bmi är 24,9 Så nu är jag under den mörka 25 siffran =)

Okej nu var det nog med vikt tjaffset =)

Nu går jag och lägger mig..

3 kommentarer:

Emma sa...

Åh, jag vill med ner NU!!!! Och nej, jag tror inte jag fattat riktigt varför jag måste vara nykter nu hela tiden heller ;)

I love you!!

Alexandra sa...

slarvigt bloggat på sistonde måste jag säga ;)

▌ΒļάсҜ sa...

I don't know what you writting
but i liked you blog styl