lördag 9 oktober 2010

Slipp slapp..

Ja ja jag vet, men jag har mina svackor det vet ju ni..
Men nu har jag samlat krafter och ska göra ett försök med bloggen igen.
Jag har haft fullt upp ett tag nu. Vi hade konferens hela helgen, sen for jag på mässa i mora på tisdag för att sen fara vidare till Östersund där vi hade mässa på torsdag och sedan hem med kvällståget. Så nu i helgen tänkta jag lyxa till det lite med familjen.
Jag har ju löjrom i frysen så något gött av den kan man ju alltid göra till förrätt.. Och eftersom Jens inte diggar det lika mycket som jag så kan jag ju äta extra mycket. Sen blir det lammrostbiff och kanske potatis och palsternackpuré eller örtbakadpotatis.. gott gott gott..
Sen blir det tv hela kvällen.. bara ta det lugnt och sluta tänka på allt annat tok som händer omkring mig .
Vi har varit grymt duktiga idag jag och min man. Han har städat garaget och jag har städat förrådet. Vi har plockat undan sommarens netta skor och tagit fram höstens kängor. Undan med studsmatta och pool och ut med överdargsbyxor och tjockare jackor, snowracer och pulka får vänta till snön har fallit och ännu är det ju bara oktober.

Nu kommer Sofiepropp hit och fikar, trevligt trevligt..

Hej så länge

Inga kommentarer: