tisdag 4 oktober 2011

30 år

Men men ser man på, är det inte Malin som skriver.

Sommaren kom och gick och nu är det höst igen. Snart vinter..
Jag har även fyllt 30 år och med sagt så kan jag komma ut som vuxen på riktigt.
För när man är gift har två barn,varav den äldsta går på mellanstadiet, hsr en villa och två bilar och dessutom är 30 år så kan man inte komma undan längre. Nu är jag vuxen.
Men för inte allt för länge sedan blev jag nekad att köpa cigg då jag råkat lämna mitt körkort hemma, så jag ser inte en dag äldre ut en 17 vilket jag såklart ständigt påminner mig själv om.

Fest har jsg haft dubbelt upp med alla underbara vänner och min fantastiska familj.
Och trots att jag fyllde vuxen så blev jag överöst med jättefina presenter, jag blir alldeles rörd när jag tänker på det. Jag är nu en stolt ägare till en kitchenaid. Jag hade önskat mig pengar till just en sådan maskin men nu fick jag en i present =D. Så då blev det en hel del pengar över till annat skoj som tillbehör och andra skojiga köksartiklar. Jag har tex köpt en köttkvarn till kitchenaiden och det blir även ett korvhorn till den, en ny fin vattenkokare som inte läcker vatten och en ny stavmixer med massor av fiffiga tillbehör.
Och inte nog med det jag fick en hel del andra presenter en superfin turkos ugnsform och ny bok till min vägg i köket, vin och champagne, spa och massor av blommor underbart vackra blommor.
Snart blir det en tack för att ni finns middag hemma hos Hall.
Så jag får använda alla mina nya redskap..

Inga kommentarer: