fredag 10 maj 2013

En till ? - Ja visst!!

Jag har ju inte skrivit här på ett par år nu, det går liksom upp och och ner det där med bloggsuget..  Jag startade faktiskt en ny "hemlig" blogg som jag skulle skriva i varje vecka gjorde ett inlägg för 4 månader sedan sen blev det tyst. Nu har jag till och med glömt vad den hette och var jag har den. Tror det är bättre om jag håller mig till den här bloggen, även om det nu blir något års uppehåll ibland. 
Så vad har jag att skriva om nu då? Något stort och spännande som händer i mitt liv just nu är ju att vi utökar familjen från 4-5. Längtar som en galning efter liten. Men ändå försöker jag njuta av varje dag som gravid. Ofta så längtar man så mycket efter det som ska komma så man glömmer att leva i nuet och njuta av här och nu med den växande magen och de härliga buffarna där inifrån. 

Så här ser det ut nu i statistik:  

Inga kommentarer: