fredag 27 februari 2009

Utmaning =)

Jag tror att jag har blivit utmanad av min syster. Jag tycker ju att sånt är lite små skoj så jag antog det direkt. Och utmanar Emma !!

Regler:Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till dina anteckningar.Utmana dina vänner.Radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstavsom ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!

1. Vad heter du?: Malin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mynt
3. Flicknamn: Martina
4. Pojknamn: Martin
5. Yrke: Modell
6. Färg: Marinblå
7. Klädesplagg: Mantel
8. Mat: Morotssoppa
9. Sak i badrummet: Mögel ?
10. Plats/stad: Malmö
11. En orsak att vara sen: Mask
12. Något man skriker: MAT!!!
13. Film: Madagaskar
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: Millencolin
16. Djur: Myskoxe
17. Gatunamn: Mårdvägen
18. Bil: Mazda
19. Sång: mamma
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Maratonlopp

4 kommentarer:

Elca sa...

Haha, mask! Jag vet inte om det kanske beror på att jag är lite trött, men jag skrattar fortfarande åt det svaret.

Malinanan sa...

ha ha.. Men om man har mask så kan man kanske lätt bli sen =)

Anonym sa...

Men vad konstigt?! Jag skrev idag om den utmaningen. Alltså här som en kommentar...
Men de verkar inte som den kom fram. Sitter iaf och håller på med den.. har gjort i några dagar :P Men hallå.. ett klädesplagg på e? Haha, kan ju vara så att det står still i huvet på mig.. men jag ska nog lyckas till slut :D

Anonym sa...

Hm.. ser nu att jag kanske glömde skriva in den där koden förut.. kanske därför det inte kom fram :P