tisdag 28 juli 2009

Nu är jag inte bara fru Hall Jag heter Hall på riktigt oxå.. =)

Nu var det klart nu heter vi Hall hela bunten både jag Jens och ungarna. Det kommer nog ta ett par månader eller år inna man lär sig vad man heter och skriver rätt på alla papper osv.


Familjen Hall


Vad händer annars då? Jo min syster är här med sina go klimpar Tanya och Noel så vi har hängt i stugan nu ett par dagar. Vi har till och med varit på stranden en solig dag. Trevligt trevligt.
I morgon bär det av till furuvik där vi ska spana in någon get och kanske ta en sväng om i kaffekopparna och om vi har tur med vädret kanske det blir ett dopp i det blå poolvattnet =)
Skönt att åka i väg och göra något tillsammans med barnen. Jag och Jens har ju redan haft vår semester.

Jag vill skriva mer men jag har en stor son som väntar ivrigt på datorn nu så det är lika bra att lämna över.

Men jag återkommer även om det ibland dröjer mellan gångerna.


Inga kommentarer: