söndag 13 september 2009

Härlig dag

Vilket toppen väder vi fick idag, super skönt ju.
Vi har stökat på här hemma hela dagen. Vikt tvätt och tvättat fönster jag stod för det förtsta och jens för det andra. Jag och Dante har cyklat en sväng bort till lekparken också. Där sprang Dante runt som en vilde mellan grävskopan och rutchkanan för att sedan gunga en sväng innan han skulle vidare till lekstugan. Jens har även varit duktig och klippt häcken här ute det var på tiden kan jag säga jag tror den hade brett ut sig ca en meter på vår tomt så nu har vi genast mycket större gräsmatta.

Så i morgon är det måndag igen och jobbet kallar men veckorna går fort nu tycker jag så snart är det helg igen. På fredag ska vi dock på begravning vilket inte känns så jätte roligt jag tror att det kommer bli väldigt jobbigt. Det är min älskade farmor som gått bort. Hon har varit sjuk ett tag, mer eller mindre sen i julas så på något sätt var man ju förberedd på att det snart kunde ske. Och det liv hon hade på slutet var nog inte något vidare hon har det nog bättre nu men jag saknar henne, jag saknar min farmor som hon var innan hon blev sjuk min älskade bull farmor.

Inga kommentarer: