måndag 28 september 2009

A new girl in town

Jag har börjat ett nytt liv. Jag insåg att det var ohållbart att fortsätta gå upp ivikt som jag gjort de senaste åren så nu är det dags för en förändring. Jag har köpt ett dubbelkort på (gym/jympa) friskis och har lagt upp ett träningsshema där jag ska träna tre gånger i veckan. Och för att klippa ordentligt med mitt gamla liv och mina gamla vanor så klippte jag av mig håret. Det var det som behöves för att påminna mig själv om förändringen som jag nu har påbörjat.. Och det känns så jävla bra...

Kan även tala om att efter super trevlig helg med MASSOR av shopping så mår man hur bra som helst.. Då spelar det ingen som helst roll att det var ett full knökat schema hela helgen lång...

Sandra min älskade lilla syster jag har inte glömt dig.. jag vill bara hålla på det ett tag...
du vet att jag älskar dig....min älskade lilla 20 åring.. När du minst anar det kanske mitt i pölsan så kommer jag med tårtan iena handen och en skock ungar i andra... love you..

Ang håret ja jag saknar mitt långa hår när jag ser någon annan med långt hår. Då vill jag bara springa fram till dem och tala om att jag också hade jätte långt hår kanske till och med längre än dem i förrgår =) ha ha.. Det känns lite mellan mjölk att ha mellan långt hår..

Men jag är jävligt snygg i det ...

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Duktiga du! Skönt med förändring ibland. Hejja dig =)

Emma sa...

Men visa bild dá för 17!! Jag funderar med pá att klippa mig.. fast bara till axlarna typ :)

Malin sa...

jag visar bild när jag har någon bild..imorgon kanske =)

Cinna sa...

Du är hur snygg som helst i din nya frissa (det var du iof innan oxå)