torsdag 21 januari 2010

Sjuk


Jag vaknade i natt och kände mig inte hundra och inte mer än tio minuter senare står jag på knä framför toaletten.. Där tillbringade jag min natt mer eller mindre. Resten av dagen har jag tillbringat i sängen helt orkeslös men jag har inte kräkts något mer iaf.. Jag har iof inte ätit något heller men jag känner mig betydligt bättre förutom att man är så orkeslös då.
Jag fick iaf stäla in firandet av Dantes födelsdag eller vi får fira själva här hemma det är nog inte så smart att bjuda hit några gäster..

Han blir 2 år idag min lilla tuss... tänk två år redan.. vart tog tiden vägen.. Han surrar hela tiden och ja det märks att han blivit stor lilltrollet mitt..



1 kommentar:

Elca sa...

Hu. Här hemma är det Iris som inte mår som hon ska. Säkert bytt tio bajsblöjor idag.

Krya på dig till dig och grattis till Dante!