tisdag 26 januari 2010

Tisdag

Japp idag är det tisdag och jag är ledig. Jag tog ut en ledig dag som jag hade sparad för att jag skulle kunna följa med William till skolan. Han har tjatat om det i ett år men det har inte blivit av (dvs jag har inte fått tummarna ur). Men nu så bokade vi in att jag skulle komma idag och jag tog ledigt..
Well i morse när det var dags att ge sig av så (här varnas känsliga läsare)
så bajsar Dante en pool av flytand bajs. Så det rinner ut med benen och plaskar upp på ryggen.. OOps.. Ja då var det väl lika bra att stanna hemma med pojken för att se vad som händer med resten av dagen.. Men han har varit pigg som en lakej =) hela dagen och ännu har det inte kommit något mer bajs så vi får väl vänta och se vad kvällen bjuder på..

William blev såklart sjukt besviken och grät hela morgonen. Han hade ju sett fram emot denna dag länge nu. Jag ska Kolla med mina jobbarkompisar och se om det finns någon möjlighet att jag kan ta ledigt någon dag nästa vecka, jag har faktiskt en dag till att ta ut i tid då vi jobbade i helgen. Detta var dock inte så mycket tröst för min stora älskling imorse. Han var ju så lycklig när han skuttade ur sängen i morse och kom in till mig för att se till så att även jag kom upp så att VI skulle komma till skolan i tid. Och så blev det såhär...
Det känns inte som om Dante är sjuk iaf så jag vet inte riktigt vad det var.. Vi har ju haft lite tjall med magarna nu först jag sen Wille och sist Dante men efter det har vi ju piggat på oss alla tre.
Ja ja.. vi får väl se vad som händer ...
Idag hade vi tänkt fira Dantes födelsedag men vi får väl kanske skjuta på det till helgen för det kanske inte är någon som vågar komma hit =)

Nä städa lite kanske?

Inga kommentarer: