söndag 10 januari 2010

Fan jag är skitkass på det här nu..

Känn som om jag inte har ett skit att skriva om och då känns det ju som om det är lika bra att låta bli.


Men en liten uppdatering bara för att ni ska veta att jag fortfarande lever får ni.



I lördags hade vi städdag här hemma och städade bort julen, lite trisst att den är så kort och eftersom jag jobbat så känns det ju som om det var igår vi plockade fram plastgranen (nästa år ska vi inte ha en plastgran, jag ska slåss för att få ha en riktig kugnsgran här hemma).

Jag har inte jobbat hela julen jag har ju faktiskt fått vara ledig på de röda dagarna men jag har inte haft julledigt som väldigt många andra har inklusive min man och mina barn såklart.

Men nu är det fin fint här hemma och jag ska försöka göra allt jag kan och orkar =) för att hålla ordningen.
Denna vecka tar aldrig slut känns det som men nu äntligen är det fredag och imorgon sk jag sova till kl 12. =)
Dante vill också ligga kvar i sängen på morgonen. När man väcker honom på morgonen så svarar han alltid -Sova istället Mamma..och så somnar han om..
så vill jag också göra...





Inga kommentarer: