söndag 17 maj 2009

Sikroms toast till frukost..

Igår grillade vi gott. Det var tonfisk och laxspett rostade grönsaker i ugnen och en hammagjord salsa till det. Det var iaf ganska gott vi satt ute och åt och det blåste lite kallt så innan vi började äta så var maten kall.. Men förutom det så var det gott.. jag hade även rostat bröd och till det serverade jag vispad cremefraich med dill och sikrom ( det var slut på löjromen) Mmmm....

Till efterrätt blev det jordgubbar med grädde och glass..

Synd bara att Dante grinade och gnällde halva middagen eftersom han var trött..

Idga har jag varit i birsta , skulle åka till stan men när jag kom fram dit så var det inte en kotte där upptäckte då att jag var där två timmar för tidigt de öppnar inte förren inne i stan på söndagar. Ja då fick det bli birsta iaf.

Jag köpte strumpor till barnen eftersom de av någon outgrundlig anledning alltid försvinner. Det blev även två tröjor och en jacka till Dante. När jag kom hem kom jag dock på att det var ju William som behövde en jacka inte Dante. Förvirrad kan ingen anklaga mig för att jag inte är.. =)

Inga kommentarer: