torsdag 21 maj 2009

Städantde går rysligt sakta...

Jag har:
Bäddat rent i alla sängar.

Tvättat 5 maskiner tvätt.

Vikt hela bergskedjan med tvätt som vi hade sparat
samt nästan vikt all tvätt som jag tvättat idag.

Plockat ur diskmaskinen och stoppat in all smuts disk.

Mamma var här och drack lite kaffe hon påpekade också att Dantes stol var rätt äcklig =)
Ja, svarade jag den är skit äcklig, vi ska kasta den...
Okej svarar mamma, du har inte funderat på att göra ren den bara.
Nej den är ju så äcklig det går ju inte.
Varpå mamma lätt gör ren den på 3 minuter.

Tack mamma..

Jag har plockat ordning på alla skor och skostället som Dante spritt ut, och som vi bara struntat i och klivit över när vi gått ut och in de senaste dagarna.
Jag har även rensat ut alla handskar och skor som inte riktigt passar denna säsong =)

Jag har plockat ihop alla Dante leksaker som låg över hela golvet.

Mmm det är nog allt jag gjort..

Ska ta med mig dammsugaren upp nu så jag iaf har dammsugit övervåningen idag.

Läste på min bästa vän Emmas blogg att hon höll på att tvätta fönster och grejer..
Snacka om ambitiöst, jag hatar sånt och jag kan ärligt säga att jag inte putsat många fönster i mitt liv. Man kan väl leja någon för sånt. Vi har ju massor av fönster. Vill inte , kan inte , orkar inte. Emma behöver du ett extra knäck så snacka med mig.. =)

1 kommentar:

Alexandra sa...

Haha, gud vad rolig du är :D Stolen alltså :)