lördag 22 augusti 2009

Vad ska vi gör idag..

Regnet tycks inte ge med sig och Jens jobbar så jag och barnen sitter här och funderar på vad vi ska hitta på. Vi tänkte ju plocka blåbär men det funkar inte något vidare när det bara regnar och regnar och att åka till folketspark och leka i lekparken är ju inte heller något vidare i regnet. Vi skulle ju kunna åka till drakborgen men det är ju inte direkt gratis och Wille var ju där i tisdags också. Bada skulle vi kunna göra men jag har blivit så tjock så jag kommer tycka att det är skitjobbigt att vara där i badkläder och då blir ju inte det heller speciellt skoj. Ja jag vet att det är mitt eget fel att jag gått upp i vikt och ja jag ska göra något åt det.

Well well nu beger vi oss hemifrån iallafall kanske ett qvick stop på birsta =)
Vi börjar iaf med att åka på återvinningen med allt papper och plast och sånt...

1 kommentar:

Sandra sa...

Jaaa kom och ät hos mig, mmmm ;)