tisdag 6 oktober 2009

Träna träna träna..

Jag har lagt upp ett tränings schema som innebär att jag tränar måndag och torsdag då jag ändå jobbar länge och Jens hämtar barnen. Igår var det måndag dock så slutade jag kl 16 istället för 17 som jag brukar göra. Men jag tog mitt pick och pack och gav mig av till friskis och svettis för att träna passet innan det jag bruklar gå på (har gått en gång, men planerar att gå varje gång fram till jul) . Sagt och gjort det var ett medelpass och det var bra men nu hade jag ju tid över (dom väntar inte mig hem förren vid 19) så jag gick in till gymmet och sprang i 15 min sen tog jag och gick på mitt vanliga pass också ett 75 min skivstång/konditionspass.. Najs najs..
Med detta vill jag säga att jag har varit riktigt duktig och tar gärna emot en klapp på axeln eller en dunk i ryggen.
Idag blir det vila och i morgon kommer nog träningsvärken =) På torsdag kör jag hårt igen..
Det här känns bra, det är kul och det finns hopp om att den gamla Malin tar form igen =)

1 kommentar:

EmmaSlemma sa...

Finns en till 4:a ute nu som ligger lite bättre än den där andra. Gá in pá hemnet och kika. Lysekilsvägen 92 om jag inte är ute och cyklar.
Fint kök. Dock mycket typ grönt som jag vill ha bort sen.. men men. Sen hoppas jag man kan slänga in en loftsäng i vad som n är datarum där. Jag hoppas det ordnar sig :) Vi ska iaf pá visning där pá fredag :)