fredag 30 oktober 2009

Ny badad

Upp med tuppen eller ja nästa iaf.. Vi klev upp 20 minuter efter planerad avfärd men vi kom iväg relativt tidigt ändå. Väl framme var det bad för hela slanten Wille, Jacob och Mia sprang i väg och åkte själva (jag hade aldrig vågat släppa dem själva men Emma sa att det var ok så jag litade på hennae). Emma, jag och Leija testade på någon kana i light variant innan Leijan blivit varm i kläderna och vågade åka allt. Dante och Jens började i bäbispoolen men det tog inte många minuter innan Dante åkte alla rutschbanor som fanns på stället. Efter ca 3 timmars intensivt badande gav vi upp och packade ihop. Innan vi begav oss hem så stannade vi på burger king och käkade.. Det var gott även om jag dock blev lite besviken då jag ville ha sånt bröd som var på bilden men fick helt vanligt j-a hamburgerbröd med sesamfrön på.. Jag borde ha klagat men det hör inte till min natur, jag är en otroligt snäll och mesig människa.. Och nej det var ingen big deal...

Väl hemma har det gjorts naturgodis och bakats blå halloween tårta.. Nu googlar jag goda recept på tillbehör till oxfilé någons lags potatis på något sätt och något annat roligt kanske...?? Ja ja vi får la se vad det blir...

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbar god mat du fixat och tack för en trevlig kväll:-)) Din svärmor Cinna