lördag 17 maj 2008

Bowling

Igår var jag ut med jobbet och bowlade och sen käkade vi lite mat efter det. Det var faktiskt riktigt trevligt trots att jag kom sist i bowlingen jag spelade riktigt kasst måste jag säga, men jag är ingen dålig förlorare så det är lungt. =)
Efter att jag förlorat i bowlingen så åt vi mat, jag åt fajita pita vilket var riktigt smaskigt. Till detta slog jag till med en fanta, =) jag vet att det är tråkigt men jag ammar ju faktiskt fortfarande och så körde jag bil också. Jag var ute i hela 4 timmar och Dante hade inte saknat mig speciellt mycket lite små gnäll sista halvtimmen typ. Skönt var det iallafall att göra något annat än det vanliga för en gångs skull.

Idag ska vi hem till mor och far och syster och bror och käka lite. Syster skall dock inte vara hemma utan hon ska på studentbalen fint värre =), den gick inte jag på jag var på tok för cool för sånt tjaffs ha ha ha.. nej då skojar bara men jag gick inte iaf, vi gick istället på en alternativ vegan bal eller nått sånt ha ha. Den var väl inte speciellt jätte skoj men vi hade nog kul iaf, det slutade nog med att vi åkte in på krogen i våra festblåsor.
Ja ja jag ska iaf hjälpa syrran med att fixa smink och hår i kväll, sånt gillar jag hon kommer bli skit snygg =).

Inga kommentarer: