måndag 26 maj 2008

Rulla runt..

Usch idag har jag varit så less och haft skit dåligt tålamod, vilket inte är någon lyckad kombo när man är hemma med bäbis. Jag har verkligen försökt roa oss på bästa sätt men inte lyckats på något sätt. Jag vill inte vara ute och inte inne, jag vill inte städa trots att det verkligen behövs.. Jag är bara så där piss-less så om jag hade haft möjlighet så hade jag bara legat i sängen hela dagen och tittat på tv typ.

Men nu får det vara nog med att tycka synd om mig själv. Min ynsta son har nu vänt sig från rygg till mage inte från mage till rygg vilket verkar vara vanligare att de små liven lär sig först. Men det beror nog iof på hur barnen brukar ligga. Dante ligger ju mest på rygg, då blir det väl naturligt så att han rullar runt till mage. Hade han mest legat på mage så hade det säkert blivit tvärtom..

Imorgon får jag lön eller föräldrapenning är det ju som jag får nu. Undra just om jag ska shoppa som en maniac i morgon och få känna mig som en drottning i några dagar. Att jag sedan får leva som en lus resten av månaden kanske det kan vara värt. Eller ska jag försöka vara klok och hålla i mina småslantar. Hmmm tippar på att det blir det sist nämnda, då min far fyller 50 och syster tar studenten och det förväntas nog att jag skall köpa presenter till dem.

jaja vad är väl en bal på slottet.....

Inga kommentarer: