torsdag 9 oktober 2008

Dåligt

Ja usch vad dålig jag har blivit på att skriva här blir det ett inlägg i veckan så är det bra. Tråkigt..
Men jag har varken tiden eller orken.. jag sitter så många timmar vid datorn på jobbet så jag har inte alls lust att sätta mig här när jag kommer hem. Men sånt där brukar ju gå upp och ner snart kanske jag kommer in i en dator period igen och börjar tok blogga..

En livs uppdatering.
Jag börjar lära mig jobbet, det går iaf framåt.
Dante har lärt sig att dricka välling =)
Vi ska börja i babysim med Dante (bättre sent än aldrig).
Det har blivit höst och vi har bott i vårt hus i 1 år.
Det var nog allt..

1 kommentar:

Malin sa...

Va duktig han är Dante, börjat dricka välling ;)
Åh va kul att ni får börja Babysim, vilken dag ska ni gå & tid?
Vi har 1 gång kvar i 2:a kursen, men börjar den 3:a på en gång. Nova tycker de är så kul :D
Vi måste ses!
Pussar fr oss