lördag 4 oktober 2008

Fullt hus..

Nu är det fullt hus här hos oss för Williams kompis Jacob och hans lillasyster Leija är här och hälsar på. Trevligt trevligt..
Just nu är det dock jagis vilket dundrar så att man tror att huset håller på att rivas.
Men innan det så har Leija lekt med Dante och Jens och jag har sovit en stund och de stora pojkarna har suttit vid datorn och spelat spore.


Jacob och William spelar SPORE

Sen när jag vaknade så så bestämde jag och Leija oss för att baka en kladdkaka -smarrigt värre...
Dock så hade vi ingen glass hemma att servera till kakan så jag Leija och Dante tog en sväng till affären och handlade lite glass och godis till kvällen.
Nä nu ringer klockan så nu är det dags att ta ut kakan.. - Mmmmm.. smarro...

1 kommentar:

Emma sa...

Åhh, vad jag saknar dem nu:) Mina goungar! de ser ut att ha de bra iaf :)
Du.. vilka skolböcker är det du har kvar omman kunde låna/köpa dem av dig? Ska ju läsa Engelska b, svenska b och samhälle a, med start nu på måndag :)