lördag 4 oktober 2008

Hemma

Nu är jag hemma igen och det är lördag.
William skulle ha fotbollsavslutning, vilket jag helt missat att anmäla honom till. Så går det när man har fullt upp med sig själv. Vi får ha en egen avslutning istället.
Sen skulle ju jag behöva köpa och plantera lite lökar så att det kommer fina tulpaner till våren.

I sthlm var det trevligt iaf, jag hade två fullspäckade dagar fyllda med utbildning och information. På onsdag kvällen träffade jag Mia och vi gick ut och käkade på skrapan. Det var helt ok inte mycket mer än så. Men det var super trevligt att träffa Mia för vi ses ju inte så ofta nu för tiden. Hon såg ut och må bra och bäbismagen också. När jag skulle betala så drog de dock mitt kort på fel nota så jag fick betala 1500 nått istället för de 500 kronorna vi hade ätit för. Det var tur att jag kollade för jag brukar ofta bara skriva på men 1500 kändes lite saftigt för 2 personer som drack mineralvatten och åt en varmrätt var. De skulle fixa till detta och jag skulle få tillbaka dessa 1500 inom 2-3 dagar. Nice jag skulle dock gärna ta tillbaka dem på en gång, men men jag ska väl vara glad att jag fick tillbaka dem i överhuvud taget.

Nu ska jag gå och bada min barn och sen ska jag och Dante sova middag. Efter det ska vi nog hitta på något trevligt hela familjen, men vad det blir har jag inte en aning om.
Någon som har ett förslag?

Inga kommentarer: