söndag 26 oktober 2008

Party party...

Japp idag var det party.. Klädparty x 2

Alltid trevligt att gå på party ju. Idag var det Blingo och Gangstar som stod på Menyn.
Och vad handlade jag då? Inte så mycket vi har ju inte fett med pengar direkt. Men det blev iaf en cardigan till William från Gangstar och ett par byxor till Dante från blingo, det blev även 2 hemliga plagg från gangstar ett till dem var =)



Och så fick jag ju träffa Malin och henne kids också och det är ju alltid trevligt. Och inte att förglömma jag fick super gott fika hembakta bullar och hemkokt saft och hemkokt kaffe =)


Sen åkte jag hem och hämtade upp resten av familjen och så lämnade vi av barnen hos Jens mamma som skulle vara barnvakt. Jag och Jens tog oss sedan till blå huset for some china food.
Tråkiga som vi är så beställde vi båda fyra små rätter =) Och till efterrätt blev det hör och häpna friteradbanan och glass =)

Efter kina så blev det bio en svensk vampyr film som jag glömt vad den hette.. Den var väl okej..
Skönt att göra något bara jag och Jens ibland.

Nu är det iaf jättesent kvart över tio och jag måste krypa till kojs.. natti natt..

2 kommentarer:

Malin sa...

Snygga kläder du köpt!
*sorry* att jag inte hörde av mej, har så himla taskigt minne, fy på mej!
Måste verkligen ses var juh en evighet sen, saknar dej!
Puss

MissMagicGirl sa...

Så fina kläder!