lördag 11 oktober 2008

Höst

Idag är det lördag och jag är ledig. Jag hade tänkt ta med mig barnen till södra berget och gå tarzanstigen eller nått men ute regnar det och är rått och trist. Det är verkligen höst nu man vill bara krypa upp i soffan med en kopp te och en stor mysig filt och titta på någon riktig tjej film och bara mysa. I teorin låter ju det toppen men i praktiken med två rastlösa barn så funkar det ju inte. Så vad ska vi hitta på idag då? Tips mottages gärna.. Jag skulle kunna tänka mig att åka in till stan men det vill inte William han hatar att gå i affärer. Fattar inte hur det kunde bli så han är ju uppvuxen i "ikeaskogen" som jag kallade det för. Han kanske helt enkelt fick en överdos av affärer när han var bäbis.
Jag ska nog ta en sväng till staden iaf kanske vill min mor eller syster följa med..



Utsikten från vårt datorrums fönster idag.. Höst..

Inga kommentarer: