söndag 1 november 2009

barnvagn efterlyses...

Någon som har en som knappt rullar men står hemma och skräpar. Eller har ni kanske en som rullar fint men är ful som stryk =) Hör av dig till mig..
Barnen sover ute på dagis, just nu sover Dante i sin Paraplysulky med viloläge men det börjar bli sjukt trångt samt så börjar benen hänga över kanten. Självklart så har jag inte någon annan vagn eftersom jag sålt den.. Hans vanliga vagn är det inget ligg läge på så vad fan ska jag göra, jag kan ju inte köpa en ny vagn bara för att ha en sov vagn på dagis. Skit åh att man inte sparar på alla skitvagnar man sprungit på.. Men jag är ju en kasta tjej jag.. Jag kastar allt och lite till för att jag tror att jag inte behöver det sen går jag och letar efter det ett halv år senare..

Så är det någon som har eller känner någon som hhar en gammal vagn så vet ni att jag behöver en till min lillekille...

Inga kommentarer: