tisdag 17 november 2009

Facebook idag =)


Malin: Någon som känner att de är duktiga på saab helveten som går i baklås så är ni välkommen att höra av er.. Skit bil...


Emil : sälj den å köp en Japansk bil! då behöver ni bara köra å byta olja emellanåt!! jag lovar av egen erfarenhet :)
för 4 timmar sedan · Ta bort
Alex: jag fick lära mig som liten att Saab inte är en bil, utan en Saab ;)
för 4 timmar sedan · Ta bort
Daniel: De ska ju vara tyskt Malin! Tyskt! ;)
för 3 timmar sedan · Ta bort
Malin Hall
Malin
JA ja ja jag vet att det är en skit bil jag sa ju det...
Men vi har fått den och det var bra som en extra bi iaf så länge den gick att låsa upp...
för 3 timmar sedan · Ta bort
Alex: haha jo det är ju lite enklare att köra från insidan :D
för 3 timmar sedan · Ta bort
Daniel: En SAAB ska man väl kunna låsa o starta med en glasspinne?
för 3 timmar sedan · Ta bort
Malin Hall
Malin
jag hade hoppats på ett tips rucka lite där, tryck lite här och vicka på den där så är det löst.. Men näää Köp en ny!
Ja ja det var min nya dator det..
för 3 timmar sedan · Ta bort
Malin Hall
Malin
haha Daniel det kanske är det som är tricket jag har faktiskt inte testat det... Ska testa med en glasspinne. Tackför ett bra tips..
för 3 timmar sedan · Ta bort
Daniel: De kommer funka, garanterat
för 3 timmar sedan · Ta bort
Marcus: Klättra upp å hoppa på taket så far dörrarna upp ;) om inte annat kommer jag skratt om du verkligen gör det
för 3 timmar sedan · Ta bort
Malin Hall
Malin
ha ha.. jo jag förstår att du skulle garva..
för 3 timmar sedan · Ta bort
Marcus: näe men på dom äldre saab har det vart skit enkelt å öppna dom =)
för 2 timmar sedan · Ta bort
Mattias: Klirra doran så är problemet löst ;)
för 2 timmar sedan · Ta bort
Malin Hall
Malin
ha ha.. klirra doran så är problemet lösta.. shit vilken stockholmare du blivit.. =) Kan du översätta till norrländska tack =)
för 2 timmar sedan · Ta bort
Mattias: Haha, lite meningen med den kommentaren =) Det betyder:

slå sönder rutan. ;)


PS:
Kan bara tillägga att när min kära Man kom hem så var han ute och joxade ett tag och våldade rätt hårt men nu så är den öppen igen... Och jag lovar att jag aldrig ska stoppa in nyckeln i förardörren igen hur stressad jag än är.....

Inga kommentarer: