måndag 2 november 2009

Måndag lika med träningsdag..

Och så var det idag med Jobba till 17 sen direkt iväg till träningen 75 min skivstång ett superbra pass med både styrka och kondition me like.. Även om jag inte riktigt orkar med hela tiden ännu men jag blir starkare och får mer ork hela tiden så skam den som ger sig..
Nu får vi väl se vilken dag som jag mer kan komma iväg och träna det är ju ett evigt pussel det där. När det är två i familjen som jobbar heltid, två barn att hämta på skola/dagis, judo träningar och simträning som det skall skjutsas till samt två vuxna som vill få tid att träna minst två gånger i veckan men helst 3-4.
Men på onsdag tror jag att jag kanske kan fixa en lucka om jag skjutsar Wille till träningen och sen åker vidare till Jens jobb med Dante, då kan Jens hämta Wille och sen åka hem och göra middag.
Mmm så får det nog bli om inte någon i familjen har några invändningar.



1 kommentar:

Elca sa...

Jag tycker du är superduktig som kommer iväg och tränar! Själv bara tänker jag hela tiden, men har inte ens kommit långt nog för att skaffa träningskort än. Förstår varken hur jag ska ha tid eller hur jag ska orka. Trots att jag vet att jag får mer ork av träning.

Jaja. Det finns väl en anledning till att det kallas livspussel...