tisdag 30 december 2008

För ett år sedan..


så såg jag ut så här.. rund och go.. =)
Lilla Dante låg i magen och jag var glad att han stannade där till "rätt" sida av årskiftet. Han skulle ju iof inte komma förren den 18:e men man vet ju aldrig..

Dante var dock smart nog att vänta med att komma ut till den 21 så att han kan säkra sina framtida födelsedags pressenter. han tänkte nog :Mamma och pappa kan ju vara rätt pank efter jul men om jag väntar till den 21 med att träda ut i världen så kommer ju barnbidraget nyss ha trillat in på mammas konto när det är dax för min födelsedag.

I morgon är det nyårsafton den firar vi med vänner här trakterna. Skönt att vara nära hemmet så man kan traska hem när man känner för det. Det kan ju vara så att man inte vill vara upp till 5 när man har två små med sig =)
Nu är nästan hela klanen frisk också lute små förkylda bara men så är det väl ständigt under vinter halvåret.

Nej nu ska jag natta sillen..

Inga kommentarer: