torsdag 25 december 2008

Julaftons kvällen

Oj oj oj.. Först och främst så hade jag ju två sjuka barn även om William faktiskt verkade precis hur frisk som helst hela julaftons dag och kvällen. Dante hade feber så han var inte fullt lika pigg men han fick ju ipren så då och då var det fart på honom också. Nu är ju inte våra barn de ända barnen som vi firar jul med utan min syster har ju en drös hon med, två tjejer på 2 och 4 år samt en liten pojke som fyllde 1 nu i december. Sen har jag en lillasyster som är 19 och en bror som är hmm 16 och ja dom räknas ju inte till barn men till tonåringar som tycker att det är extremt jobbigt med många barn i samma rum. Vilket de kommenterade ofta och ljudligt ha ha stackrarna. Vi hade ett BERG med julklappar som skulle öppnas och det här året gick det undan. vi brukar öppna typ ett itaget så man ser vad alla får och av vem. Men när det är ett ton klappar och fem barn mellan 1-7 så är det lika bra de får slita upp paketen i sin takt annars skulle man ju inte orka. Jag tror själva julklapps öppningen bara tog typ 2 timmar eller så helt sjukt snabbt för att vara min familj..

Det var trevligt iaf även om ljudnivån var långt högre än en metallica koncert men hallå det är ju min familj det..

Inga kommentarer: