måndag 1 december 2008

Äten och klar

Nu är man mätt och belåten disken står på bänken dock. Ska snart ge mig i kast med det men just nu måste jag få vila för mitt hjärta och hjärna går på högvarv. Så nu tänkte jag slö surfa lite och efter det kanske sätta mig i soffan med en kopp te sen eftr det så kan jag ta disken. Jag tycker inte om att lämna disken framme inte för att jag är pedant eller så det vet ju ni som känner mig att jag är ju snarare motsatsen till det. Men just disk vill jag få undan har man diskmaskin så är det ju inte så svårt att stoppa ner disken i den istället för att stapla den på hög i diskhon. Förr när vi var yngre och bodde i en lägenhet utan diskmaskin så kunde vi samla på oss helt vansinniga berg av disk vi hade även dörr till köket då så det vara bara att stänga in skiten. Men det var då min vän en gång för längesen....
Nä dags att läsa igenom dagens blogg inlägg på div bloggar.. ha det gott. =)

1 kommentar:

MissMagicGirl sa...

Det är skönt att ha disk maskin!