söndag 29 mars 2009

Jag gillar ju listor och kunde inte stå emot att kopiera syrran nu när hon lagt in en så här kommer mina svar =)

Kopiera gärna!!


Lovar du att vara ärlig? JA

Du heter: Malin

Smeknamn: Nej

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Hmm jag vet inte om jag särjer så mycket till musik men när jag var yngre typ 12-13år så grät jag floder till always med Jon bon jovi och you and me med no doubt.
Beroende av: Mina barn
Vad tror folk om dig? Oj det beror nog på vem du frågar.
Stämmer det?: Kanske

Vad får du oftast komplimanger för?: Förr fick jag komplimanger fr mina ögon. Nu är jag bara gammal och grå. till och med ögonen är gammla och gråa.

Vad säger du för att imponera på någon?:
Hur imponerar man på dig?: Man är smart och kan allt.
Brukar du skratta för dig själv?: Ja ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " Du ringer inte längre med parlinos lägsta priser. Tanka ditt kontantkort och ring med parlinos lägsta priser i 3o dagar. /Mvh Parlino

Var bor du?: Alnö
Trivs du där?: Japp

Äger du några converse: Nix
Sprit, cider, vin eller öl: Oj dricker nästa aldrig. Men vin är gott.
Brukar du bli för full: Nej men det har hänt mer än en gång.

Är du allergisk mot något:
Icke
Hur svarar du i mobilen: Ja det är Malin
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar och 15 minuter.
Brukar du komma i tid:
Jag vill säga ja, men det stämmer inte alltid.
När mår du bra: När folk omkring mig är glada
När blev du fotad senast: Hmm det var väl när jag fotade mig själv för några veckor sedan =)
Hur känner du dig nu: Trött för vi ska städa.. Hur kul är det att städa?
Vanligaste färg på dina kläder: Blå, svart, brun, grön typ
Vad tycker du om fötter: Dom är bra att ha om man ska gå.
Vad saknar du: Drivkraft, jag har mycket som borde fixas men jag lämnar allt halvfärdigt.
Hade du en bra kväll igår: Absolut, jättetrevligt. Vi var på invigningen av Strands nya restaurang och åt jättegod skaldjursbuffé.
Favorit dryck på morgonen: Te på helgen och kaffe på vardagarna.
Rakar du benen: Lite då och då.. Igår faktiskt.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 20-23 =)
Är du blyg?: Ja. Men inte osocial.
Sysslar du med någon idrott: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Har du spytt offentligt: Inte vad jag kommer ihåg
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Utforska min kropp =)
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: På sätt och vis.
Vad gör du i morgon: Jobbar
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Vad längtar du till?: Sommar!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jo då, men jag skulle gärna vilja ha fler riktiga vänner. Men jag är för dålig på att hålla kontakten.
Vad använder du för shampoo?: Just nu sunsilk någon lila flaska.
Hur gammal är du: 27
Tycker du om någon just nu: Ja jag tycker om många människor.
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Gillar du golf: Minigolf kan vara kul typ en gång per sommar
Vilken tid gick du upp idag: 9:15
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Japp ett par vita med gröna grodor på..
Är det okej att gråta: Alltid
När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, shoppa, gifta mig.Köpa en till bil.
Bär du glasögon eller linser: Jag borde men de ligger oftast utspridda i huset någonstans.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Icke
Har du piercing: I öronen. Har haft i läppen och i naveln när jag var yngre.
Vill du gifta dig: Ja Nu
Vill du ha barn: Jag har två underbara killar men jag skulle gärna kunna tänka mig en till någongång i framtiden.
Solar du ofta: Nej, jag är blek som ett spöke..
Är du bra på att laga mat: När jag vill.
Är du flygrädd: Inte speciellt.
Hur vig är du: Som ett kassaskåp
Är du musikalisk?: Tyvärr inte.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass:Ben & Jerry. Sjukt gott..
Tror du på ett liv efter döden: Jag vill tro.
Tycker du om sushi: Vet inte men jag tror att jag skulle tycka om det om jag åt det.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips, ostkrokar, popcorn, snacks i alla dess former.
Har du tandläkarskräck: Nej men jag borde ha det för jag blir fattig varje gång jag går därifrån.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av dem just nu.
Vilken ögonfärg har du: Det är lite osäkert grön/grå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: När jag var yngre, hände det nog någongång.
Biter du på naglarna: Aldrig.
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Skulle vilja svara flera gånger i veckan men som det ser ut nu så är svaret aldrig.
Senaste låt du hörde: Har inte hört någon låt idag och igår minns jag inte.

Inga kommentarer: