tisdag 17 mars 2009

Klar klar blå underbar himmel..

Helt sjukt vilket vackert väder vi har ute trots att vi fortfarande har meter höga snödrivor ute så får man nästan lite vårkänslor =)

Jag behöver det för jag har känt mig lite låg nu ett tag. Man blir eller rättare sagt jag blir lätt det när det är mörkt och kallt ute och jag ser ut som ett spöke som inte sett solens ljus på ett halv år. Inte nog med att jag blir blek som självaste snön jag verkar tro att jag kan bli insnöad när som helst och har därför även lagrat fett från brösten till knäna, så det finns något att ta av. Det är sådant som får mig att bli lite låg.

Men nu är det slut på det för nu lyser solen och glädjen återvänder till min kropp och även om jag fortfarande bär på mitt fettlager och är lika likblek så börjar jag se ljuset och slutet på en lååång och kall och mörk vinter med världs mycket snö. Och att det har varit massor av snö är inte negativt men den har varit riktigt lång och kall.


Den här bilden är så söt på Dante, han ser så präktig ut. Lite skenhelig.

Inga kommentarer: