fredag 17 april 2009

Åre

Idag efter jobbet bär det av till Åre, trevligt trevligt..

Jag ska dit med jobbet så vi kommer nog behöva jobba lite också. Mina kollegor förväntar sig även att jag ska åka slalom så jag får väl offra mig för laget. Jag har inte åkt på 3 år så det kommer nog bli rätt jobbigt.. Men jag ska försöka att inte gnälla så mycket =)
Vi ska även äta gott och träffa en massa trevliga människor.

Jag packade i går kväll och jag har väl fått med mig hälften av vad jag behöver och dubbelt av det jag inte behöver, typiskt mig.
Jag har tex inga skor förutom de fula jag har på mig som är tänkta som promenad skor. Jag har inte heller några stumpbyxor men jag har flera kjolar. jag har inte heller några byxor att ha under skidbyxorna om vi nu ska åka skidor så det bli jeans eller kjol..

Well well jag kommer att sakna min familj trots att jag bara är borta från fredag till söndag.
Mina små pluttar och min älskling..

Inga kommentarer: