onsdag 29 april 2009

Tiden räcker inte till..

Inbjudningarna för helvete.. de borde väl ha blivit postade idag om de skulle hinna ut denna vecka.. Well well hälften är klara och ligger i kuvert den andra hälften är inte påbörjade ännu..
Jag hinner inte med mig själv längre. Det är något hela tiden. Igår hade vi säljtävling hela dagen sen hade vi typ "kurs" och avslutade med månadsmöte. Efter detta så gasade jag till birsta köpte sidenband och grejer och sen vidare till mammsen för att hämta kidsen. Självklart så har man ju månadsmöten och sånt precis de dagar som Jens är bortrest. När man helst bara vill sova då ska man sätta sig och tvångsknåpa ihop inbjudningar och det är ju skit trist. Jag tycker egentligen att det är superskoj men inte när jag inte har tid att göra det. Och att sitta sent på kvällen när man bara vill stupa isäng är ingen höjdare.

Nä nu ska jag strssa av och krypa ner i sängen hos min blivande make, mer än så säger jag inte..

Go Natt

1 kommentar:

Alexandra sa...

Kul att du hittade in till mig iaf =) Försök att inte stressa allt för mkt nu tjejen!
Kram!