tisdag 21 april 2009

Ibland räcker inte tålamodet långt...

Idag är en sådan dag.. Det är stökigt här hemma och det är fan leksaker över hela jävla huset.. Det är skor i hela hallen och disk i hela köket och tvättad tvätt överallt.. Jag blir tokig. Dante är inne i en bråk period då han mest bara skriker och jag är trött och inte ens en liten snutt av hjärnan fungerar att tänka med när det är stökigt och lille mannen gnäller.
Jag vill ha städat här hemma men jag orkar inte lyfta ett finger när det enda jag hör är grin grin grin..

Idag är sen sån jävla skit dag då man bara vill dra täcket över huvudet och gråta..
.. Jag orkar inte mer.... Jag är så trött i huvudet så jag vet varken ut eller in...

Usch nu får jag dåligt samvete för att jag gnäller..
Imorgon är en annan dag.. En dag fylld av energi och glada miner...


Fan också, nu ringde Jens och undrde vart jag tagit vägen. Jag hade tydligen lovat att jag skulle hämta honom på väg hem från mamma, detta har jag dock inget minne av. Men det tro fan det för jag har ju inte lyckats använda hjärna nu på ett tag... Så nu fick stackaren ta bussen i stället... Åhhhh allt går bara emot mig idag.. Nu kryper jag ner i sängen och gråter

Inga kommentarer: