lördag 4 april 2009

Tam tam tatam

Japp nu är jag på gång igen.. Har varit hemma hos Emma och hon har styrt upp och om mig.. Nu är bröllopsfestenn i stugan borta och lokalen är ett faktum. Nu ger jag mig själv 1 vecka sen ska vi boka datum, det beror ju lite på hur det ser ut med tider i kyrka och lokal och så..

Det blir lite bakvänt vårt bröllop vi åker på bröllopsresa veckan innan bröllopet och sen så tar vi bröllopsnatten natten innan vi blir äkta makar. Men det är för att vi vill ha det så. Ja vill kunna njuta av en mysig avslappnad kväll med Jens och en tillbringa en undebar natt på hotellt äta god frukost och mysa innan det bär av för den stora dagen. Det lockar inte alls att ta in på hotell efter en lång fest vid halv tre på natten. För att sedan vakna några timmar senare och då åka hem.

Hoppas den här motivationen jag känner just nu håller isig så att jag lyckas styra upp det viktigaste.

4 kommentarer:

sandra sa...

Ja för mig så spelar det ingen roll vart du har det bara jag får en anledning att klä upp mig ordentligt ;)

Emma sa...

Kolla telefonen!!! ;)

Sandra sa...

Mlin nu vill jag att du skriver nåt, jag är ju inne här 4ggr om dan ;D

Emma sa...

Samma här ;)