fredag 10 april 2009

Glad Påsk !!

Nu är det påsk och det tycker vi om, främst för att vi får vara ledig.
Hur skönt som helst att få vara ledig fredag,lördag,söndag och måndag. Idag har jag och Dante svassat runt på birsta i jakt på inspiration till det stundade bröllopet.
Men det blev inte så mycket tittande flör först så gick jag och pratade med Emma telefonen ett bra tag och sen träffade jag Malin och surrade med en henne ett bra tag sen åkte jag hem igen. Det enda jag köpte var ett 15 kr lakan på ikea som jag ev ska ha som duk på bröllopet, måste bara prov duka med den först =)

Jag försökte även kolla på tapeter som jag tänkte ha som löpare på borden men med en vild 1 åring som springer runt så är detta hopplöst. Jag gav upp efter 5 minuter.

Väl hemma gjorde vi grym fredags middag
( Sandra du kan sluta läsa här )

Vi invigde grillen =) För första gången i år.

Det blev rödvinsmarinerad grillad Oxfile
Ugnsrostad mandelpotatis med rosmarin
Och gräddädelsås


Till efterrätt serverade William kladdkaka med gräddkola glass.

Mm mm mm smaskigt värre kan jag lova...

Inga kommentarer: