torsdag 9 april 2009

En fullspäckad vecka..

Nu har jag inte skrivit något på länge men jag har inte haft tid då det har varit långa fullspäckade arbetsdagar med sjukt mycket att göra.
Jag har nu skaffat mig en bröllopskordinator, tjusigt värre.
Jag har ju inte tid och lyckas aldrig få fingrarna ur så nu har Emma tagit det i sina händer och det är sjukt skönt.

Så denna vecka så har vi kommit längre än vad jag gjort på ett år =)

Datum är spikat och kyrkan är bokad =)
håll i hatten det blev kyrka iallafall.


Vi har fått en tårtbagare eller Cupcake bagare rättare sagt.


Fotograf är också fixad då Emma känner en tjej som är jätte duktig på sånt. Hon knäppte även korten på Emma & Johan när de gifte sig.

Allt detta är det Emma min bästa vän /bröllopskoordinator/toast madam och mentor som fixat.

Lokalen är så gott som bokad men jag ska se till att den blir bokad på riktigt till veckan.

Så det som fattas nu är väl pengarna. Jag kom med den briljanta idéen att folk skulle få köpa andelar i vårt bröllop. Vad dom skulle få för det är ju oklart ha ha.. Man kan ju hoppas att de inte frågar =)
Nej budgeten är ju en jäkligt svår nöt att knäcka men jag vill åter igen påpeka att det är en rolig fest vi är ute efter och inte ett stelt tråkigt dyrt bröllop.

1 kommentar:

joa sa...

hej! när ett par bekanta till oss gifte sig, så tog de ut en kuvertavgift på 250:-/skalle -gratis för barn.

de gjorde så här för att de skulle kunna bjuda alla som ville komma..

sedan hade de en buffé för att dra ner ytterligare på kostnaden..

de ville då istället inte ha presenter, men det kom vissa med ändå.. :)

jag kan berätta mer för emma om du vill.. lycka till!