lördag 6 september 2008

Helg

Japp då var det helg och Williams klass har varit här och kalasat. Det vart brännboll och fyrkamp och kex med grädde kastning =)
Barnen verkade ha skoj och tiden gick riktigt sanbbt. Vi hann inte med någon fiskedamm utan godis påsarna vart utdelade i turordning till de vinnande lagen.
Jag har även klarat av min första vecka på mitt nya jobb. Det är faktiskt riktigt trevligt men det är massor med nytt att ta in i min lilla hjärna =) Den får jobba hårt nu =)

Dante och pappa verkar ha trevligt på dagarna. Dante kanske till och med får lite rutiner nu när han är hemma med sin ordentliga far. Han äter helt ok men välling vill han fortfarande inte ha tyvärr. Nå väl jag ska ju inte vara borta hela natten ännu det är ju några veckor kvar tills dess så vi får jobba på med vällingen.

Annars då? Allt väl med alla?

2 kommentarer:

MissMagicGirl sa...

Bra att ditt jobb går bra!
Har börjat på en mode design kurs själv.
Så roligt :-)

ha det bra!

MissMagicGirl sa...

Hur vet du att du inte har det? Du kanske har en som du inte vet om!

Hur som helst så är det riktigt kul.
Jag kommer lägga upp bilder senare på bloggen. Om jag blir nöjd med någon.

Ha en bra dag!