lördag 20 september 2008

Lördag

Det är lördag igen, fan vad nice.. Undra sa flundra om man skulle hitta på något skoj då inte bara sitta här och häcka hela dagen lång för att sedan slänga ihop någon middag och bli trött och slockna kl 8. Det är typ så mina helger sett ut den senaste tiden.
Nu längtar jag efter att göra något kul. Men vad fan är kul då?
Jag har inga idéer alls.
Det får väl bli så att jag får gå ut i trädgården och hjälpa min karl med klippa och påta och fixa och dona. Lite lökar hade jag tänkt sätta men jag vet inte om jag har lust att lägga de små slantar jag har på det nu, kanske bättre att vänta till nästa helg då jag har fått lön.

Nu vaknade min lilleplutt så jag ska iaf flytta rumpan från denna stol.

1 kommentar:

Emma sa...

Ville ni ha nån kattunge? Måste nämligen veta nu :)