tisdag 16 september 2008

Heej..

Idag slutade jag redan kl 14:30.. oj så skönt.. Då hinner man ju göra massor. Jag skyndade mig hem och hängde tvätten plockade in disken läste igenom min posthög som jag inte haft en tanke på den senaste veckan (dock inget spännande). Jag vill ju göra något hemma jobb för de senaste veckorna är det Jens som skött allt sånt. Jag har varit så trött när jag kommit hem så jag har ställt min tallrik i diskmaskinen det är väl allt jag hjälpt till med på städfronten hemma. Men å andra sidan sköter han ju det så bra min älskling. Men han tycker nog inte att det är så roligt så jag ska skärpa mig och försöka hjälpa till lite iaf .. Nästa vecka åker vi i väg med jobbet från onsdag till torsdag, destination hemlig =) Det är ingen nöjesresa dock vi skall jobba med arbetsplanering hela kvällen skulle jag tro. Men det blir första natten som jag är i från Dante en hel natt jag hoppas verkligen att det går bra. Sen skall jag bort nästa vecka igen då åker jag till Stockholm med jobbet och är borta till kvällen efter. Det känns lite tungt just nu.. Eller ja det är ju blandade känslor det är ju kul att åka iväg med jobbet och lära mig nya saker osv.. Men det känns ju som om det var igår som han var en nyfödd liten bäbis.. Hmm nu vart hela skärmen lila, det kan inte vara bra.. inte bra alls..

Inga kommentarer: