tisdag 2 september 2008

Nytt Jobb

Japp då har jag nu klarat av de två första dagarna på mitt nya jobb, det är lite korvstoppning men det ska nog gå. Det är mycket man ska lära sig med en massa nya system och grejer och alla kommandon de använder sig av, herregud jag kan ju inte ens skriva utan att titta ner på fingrnarna. =) .
Well well man lär sig det också, men när de sitter och surrar med kunderna så smattrar det på tangentbordet i en rasade fart och jag har då inte en chans att uppfatta var sjutton de klickar tabbar plussar och entrar. Tex så skulle jag lägga en order idag och så säger hon - om du trycker på F19 och sen skriver du kundnummer.. - Mmmm F19 ja den rackarns knappen, jag trodde bara det fanns upp till F12 men så var det ju inte. Så jag har mycket att lära och jag lär hela tiden.
Jag har fått en kund också eller jag har ju såklart många som kommer att bli mina men en som har sagt att han vill ha mig som sin säljare. =) Nu känner vi ju iof varandra då vi gått i skolan tillsammans men ändå.. trevligt trevligt =)

Nej nu ska jag ta och mysa med mina ungar. Dante har fått för sig att han ska matvägra, vilket inte är något vidare för då blir han ju så j-a grinig. Jag tror att han börjar bli sjuk eller så kanske han tycker att det vart lite konstigt nu när mamma inte är hemma längre.
Ja ja nu sticker jag till mjukare underlag.
Soffan, here i come.

4 kommentarer:

Emma sa...

Oh, det skulle ju vara klockrent om man kunde låna dem ju :)
Du får hålla tummarna för att jag kan starta på måndag nu då:)

Emma sa...

http://www.gratisgodis.se/?r=163366

Anonym sa...

Lycka till med allt!

Malin sa...

Va bra att de går på de nya gummet, snart kan då allt ;)
Pussar o kramar