onsdag 17 september 2008

Snott av Alex.. sno gärna vidare..



Jag har insett att min senaste kyss var...
Igår

Jag lyssnar på...mina kunder

Jag pratar... i telefon hela dagarna...

Jag tycker om...Min familj och mina vänner

Mina bästa vänner... är få men underbara..

Min första riktiga kyss... smakade järn och var helt ointressant..

Jag avskyr när folk frågar...saker de redan vet men frågar för att kritisera. Kritik i fråga kallar jag det och jag HATAR det.

Jag kommer aldrig...

Sist jag grät var... iförrgår kväll när jag tittade på någon film..

När jag vaknar på morgonen... har klockan ringt 2-3 gånger redan och alla andra är vakna, trots att det är jag som skall åka först.

Just nu tänker jag på... att jag verkligen borde köpa en grind till trappen

Bebisar är... Underbara

Idag har jag... jobbat

Imorgon ska jag...jobba långdag

Jag vill verkligen...Bli ekonomiskt oberoende och kunna semestra med min familj vart jag vill, när jag vill och bara kunna njuta.

Inga kommentarer: