onsdag 10 september 2008

Inte mycket bloggat..

.. men vad fan finns det ingen tid så gör det inte. Jag sitter inte vid datorn alls nu när jag kommer hem, kan ju kanske bero på att jag sitter vid en dator hela dagarna på jobbet. Och när jag kommer hem så vill jag ju bara mysa med mina barn och slappa i soffan och sen somna tidigt. Det kanske blir lite ändring på det sen när jag kommit in i jobbet lite mer och inte är så satans trött när jag kommer hem. Då kanske jag kan skaka fram lite dator tid efter att jag nattat barnen. Nu nattar jag ju mig själv samtidigt som jag nattar barnen typ.

Skulle vara skoj att träffa lite vänner någon dag också. Hmm ska försöka skaka fram lite tid till det och hoppas på att det är någon som vill träffa mig med. Kanske ska börja med att leta fram min mobil som typ säkert har varit avslagen i en vecka nu.

Nej nu ska jag natta mig själv så här sent brukar jag inte vara uppe. Natti !!

4 kommentarer:

Malin sa...

Jaså, du är uppe på övertid ?? *ler*
Förstår att de kan vara korvstoppning när man har börjat nytt jobb, men snart kan du allt utantill ;)
Vi kan väl ses gumman??
Kramar!!

Anonym sa...

Kul att läsa lite om dig igen!
jag kollar in på din blogg då och då!

Malin sa...

Du ha fått en utmärkelse i min blogg!!

Emma sa...

Hello gumman :)
Vi måste träffas nått snart tycker jag :)