fredag 14 november 2008

bloggar

Nu har jag uppdaterat mig i mina vänners liv via bloggar och facebook lite tråkigt faktiskt att bara ha kontakt så. Jag har inte pratat med Emma på flera månader men det känns som igår eftersom jag läser hennes blogg dagligen och den uppdateras ju rätt friskt. Men det är ju lite tråkigt att man glömmer att ringa varandra då man ändå har koll på vad som händer i varandras liv typ.

Well well idag har jag jobbat som en gnu, nog för att det är rätt lugnt på jobbet på fredagar men jag har uppdaterat en del listor och fixat och grejat och har verkligen haft fullt upp hela dagen. Och jag vart inte klar så de ligger och väntar på mig på måndag morgon (listorna alltså).

Nu ska jag få massage av min kille.
så jag kan inte skriva mer nu. Sen kanske.

Inga kommentarer: